Svaren från frågestunden!!!

HÄR KOMMER SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN!!

Mikaela
Fråga:Är du från Filippinerna?
Svar: Ja, jag är halvfilippinsk, min mamma är från Filippinerna, men min pappa från Sverige

Patricia (min vän)
Fråga: Är du mörkrädd?
Svar: Nää, inte alls. Jag älskar till och med skräckisar :P

Janine
Fråga: Hur ser ditt liv ut om 10 år tror du?
Svar: Jo då har jag nog precis slutat universitetet, och söker efter jobb då:)

Jch

Fråga: Vad lyssnar du för slags musik?
Svar: Jo jag lyssnar på dom allra nyaste Och lite sorliga t.e.x "Tears in heaven"

Jch
Fråga: Vilket/vilka fotbollslag håller du på?
Svar: Jag vet inte exakt, jag ser inte mycket på det:P

Johana
Fråga:Gillar du min blogg?

Svar: Ja:) Varför tror du att jag läser den för

Josefina
Fråga:Hur gammal är du?
Svar: Jag är fortfarande ganska ung:P, jag är bara 11 år, men ska fylla 12 år i år :P

Josefina

Fråga:Var bor du nånstans?
Svar: I Stockholm, jag avslöjar inte mer

Henke
Fråga:Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Jag vill helst bli en designer, det är min stora dröm.....

Linnea (CLIP)
Fråga: Vilken klass går du i?
Svar: 5:an, men ska börja 6:an i höstas:)

Linnea (CLIP)

Fråga: Vad heter du i mellannamn?
Svar: Simone, ett franskt namn, min mamma älskar det namnet :P

Linnea (CLIP)

Fråga: Favoritlåt?

Svar: Just nu så är det "Tears in heaven"

Jennifer
Fråga: Va är det bästa du vet?

Svar: Filippinerna

Ammi (Hon har tagit bort bloggen:(  )
Fråga:Vad är ditt favoritdjur?
Svar: Pandor, dom är ju så söta:)

Kamilla

Fråga: Vad är det lyckligaste du har gjort?
Svar: När jag åkte till Filippinerna i sommras!!!!!

Madde (Min syrra)
Fråga: En blogg du inspireras av?
Svar: Jag har många favoriter, det äår ingen som är exakt min favvo :P

Madde (Min syrra)

Fråga: Favoritprogram?
Svar: Jag har många, dom som är i topp 5 är: Harper island, Ugly Betty, Desperate housewifes, Gossip girl, och
Ghost whisperer, ingen är den bästa:)

Madde (Min syrra)
Fråga: Ditt drömyrke?
Svar: Designer!!!! Det visste du redan :P

Julia
Fråga: Favoritparfym?
Svar: Vet inte riktigt.... jag tar bara en som doftar blommor :P

Liene
Fråga: Favoritbloggar?
Svar: Ingen, jag gillar många bloggar :P

Liene

Fråga: Favoritintresse?
Svar: Att vara med vänner, och att designa!!!!

Liene
Fråga: Favoritbakelse?
Svar: Kladdkaka

Henke

Fråga: Skulle du förändra din personlighet om din blogg blev känd tror du?
Svar: Näää, jag tror inte det. För att jag vill bara vara mig själv, inte fejka min personlighet:)

Morgan (Bögjävel)

Fråga: Vad anser du om homosexualitet?
Svar: Jag har inget emot dom eller nåt. Man vill ju bara vara sig själv

Linnea (CLIP)
Fråga: Favoritfärg?
Svar: Lila. Jag är galen i det

Linnea (CLIP)
Fråga: Vad heter du i mellannamn?
Svar: Simone

Matilda (TILDA)

Fråga:Hur länge har du bloggat?
Svar: Jo jag hade en annan blogg förut, men det var inte så många som gick in, men ända sen jag började med den nya, så har det varit sen 22 December 2009:)

Matilda (TILDA)

Fråga: Favoritmat?

Svar: Allting som min mamma lagar :P

Det där var svaren!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej :) nu har jag läst igenom svaren, bra svar :)

2010-02-08 @ 21:42:17
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0